TECH SHOW

TECH SHOW


 





شایعات منبی بر وجود Apple iPad Mini مدت زیادی بود که به گوش میرسید،ولی این تبلت بالاخره به طور رسمی معرفی شد.اپل به تازگی اخرین دستگاه مبتنی بر iOS یعنی iPad Mini 7.9 اینچی را معرفی کرده است.





به نظر میرسد از آنجایی که iPad Mini واقعی است،اپل تغییراتی را در این تبلت به وجود آورده است.این تبلت از یک صفحه نمایش 7.9 اینچی LED backlit IPS با رزولوشن 1024*768 استفاده میکند، همانند نسل اول و دوم iPad 9.7 اینچی.این دفعه به لطف صفحه ی کوچکتر،تراکم پیکسل نیز بیشتر شده و به 163ppiافزایش یافته است.



iPad Mini از یک پردازنده ی قدیمی Apple A5 که در iPad 2 استفاده شده بود استفاده میکند.برای یاد آوری این پردازنده شامل 1GHz دو هسته ای ARM Cortex-A9،پردازنده ی گرافیکی PowerVR SGX543MP2 و 512 مگابایت رم است.پورت سریع السیری که در iPhone معرفی شد نیز دیده میشود.




iPad Mini همچنین از یک دوربین عقب 5 مگاپیکسلی(iSight) با توانایی ضبط HD است.دوربین جلوی این تبلت نیز توانایی ضبط HD را داراست.





Apple iPad mini از هفته ی آینده برای پیش فروش گذاشته خواهد شد و از تاریخ 2 نوامبر عرضه خواهد شد.مدل اصلی با قیمت $329 و مدل های 32 و 64 گیگابایتی $429 و $529 عرضه خواهد شد.مدل Wi-Fi+Cellular نیز با ظرفیت 16 گیگابایت با قیمت $459 عرضه خواهد شد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com